dayım göt deliğimden içeri boşaldı

her zamanki gibi yine dayım beni sikmeye çalışıyordu , evde kimse olmadığı için daha rahat davranan dayım bir süre sonra altındaki şortu çıkartarak sikini karşıma oturup okşamaya başladı,

daha önce bir kaç defa göt deliğimden aldığım kocaman devasa sik karşımda duruyordu , dayım bana bakarak

-istersen geçmişi tekrarlayabiliriz

dedi , geçmişten kastı tekrar göt deliğimi sikmek istemesiydi , götüm o yarrağa karşı koyamıyordu ama canım çok acıyordu , ilk götten aldığımda üç gün götümün üzerine oturamamıştım ,ailem sorduğunda da merdivenlerden düştüm demiştim , doktora gitmek için ısrar ettiler ama doktora gidince götten siktirdiğim ortaya çıkacaktı, kim olduğunu sorduklarında ise ne diyecektim ki..

bir süre dayıma direndim , o kocaman sike karşı koymaya çalıştım ama yapamadım ve hemen kalkıp dayımın dizerinin yanına oturdum , kocaman yarrağı elime aldım ve okşamaya başladım , dayım gözlerini kapadı ve evet evet diye inlemeye başladı,

daha fazla dayanamadım ve dayımın o kocaman sikini ağzıma aldım , emmeye başladım , emdikçe ağzım ıslanıyordu, emdikçe dayım ağzımı daha çok ıslatıyordu,

ayağa kalktım ve demir gibi olan dayımın yarrağını avuçlarımın arasına alarak üzerine oturdum , o kocaman yarrağı bir defada köküne kadar içime almıştım , dayın beni yine kocaman yarrağıyla kandırmayı başarmıştı ,

dayınım kucağında hopluyor ve zevkten bayılmamak için kendimi zor tutuyordum , göt deliğim yine kocaman olmuştu , bir süre sonra dayım boşalacağını söyledi ve bende iyice hızlandım , bir süre sonra da götümden içeri dayımın dölleri fışkırmaya başladı , çok güzel bir duyguydu, göt deliğimin içi dölle dolmuştu , hatta dayımın sikini bir süre sonra götümden çıkarttığımda sikinin üzerine götümden döller akıyor dayımın siki bembeyaz oluyordu

sonra tekrar dayımın dizlerinin dibine çöktüm ve götümden çıkan ve dayımın sikinin üzerine akan dölleri yalamaya başladım , hepsini yaladıktan sonra döllerin hepsini yuttum

çok tatlı ve güzeldi,

~ tarafından hikayeturk Ekim 18, 2011.

Bir Cevap Yazın

 
Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

