Karımın Tangası

Oldum olası kadın külotlarına karşı ilgim olmuştur. Tabi ki giymek bakımından değil, külotları görüp onlara bakmayı, dokunmayı, koklamayı ve hatta bazen yalamayı ve özellikle külotlarla mastürbasyon yapıp üzerlerine boşalmayı seviyorum. Ne zaman bir kadın külotu görsem kendimden geçerim. Düşük bel pantalonların moda olmasıyla da gözlerim sürekli külotu belli olan veya görünen kadınları arıyor. Kadınların götlerini saran rengarenk külotları gördüğümde de hemen sertleşiyorum. Bakabildiğim kadar da bakıyorum. Kadının yaşlı veya şişman olması da farketmiyor. Şimdiki eşimle tanıştığımda da seksi külotlar giydiğini anlayınca çok sevinmiştim. Eşimle birlikte olmadan önce de külotlarına sinmiş amının kokusunu içime çekip üzerlerine boşalmıştım. Külot seçimi geniş bir yelpazeydi. Tangalar, saten, ipek ve renkli külotlar giyiyordu. Kendisiyle birlikte olmaya başladıktan bir süre sonra da külot fetişistliğimi öğrendi. Öğrenir öğrenmez de bu fetişizmin tadını almamda bana ortak oluverdi. Külotlara olan ilgimi bildiğinden, bulunulan ortamın müsait olduğu zamanlarda eteğini kaldırıp veya pantalonunu indirip hangi külotu giydiğini gösterir. Külotu üzerindeyken kendisini sikmemden ve amını yalamamdan kendisi de büyük zevk alır hale gelmişti kısa sürede.

En sevdiğim şeylerden biri karımı külotunu yana sıyırıp domalmış sikerken sikimi çıkarıp külotuna boşalmak, bir diğeri de karım külotuyla yüzüstü uzanıp yatarken kalçalarına ve külotunun üzerine boşalmaktır. Bazen karımdan ayrıyken de mesajla o gün ne giydiğini söylediğinde resme gerek olmadan ne giydiğini gözlerimin önüne getirebiliyorum. Bundan kısa bir süre önce üç çift arkadaş olarak başka bir arkadaşlarda toplandık. Akşamüstü mangal yaptıktan sonra evin salonunda toplandık. Erkekler televizyonda maç izlerken kadınlar da okey oynamaya oturdular. Oturduğum yerden hem TV’yi hem de kadınların okey masasını görüyordum. Tam karşımda oturan karım birden eteğini toplayıp ve bacaklarını hafif açınca neredeyse külotu görünecek hale geldi. Karımın seksiliği karşısında iç çektim ve TV’ye bakmaya devam ettim. Bir süre sonra tekrar karıma baktığımda oyuna yoğunlaşmış olduğunu ve o esnada, bacaklarını toplamış ve önünde koyu kırmızı kalpler olan pembe tangasının göründüğünü fark ettim. Muhtemelen göründüğünün farkında değildi. Hemen etrafıma baktım ve kimsenin durumun farkında olmadığından ve bir tek benim karımın verdiği görsel ziyafetten yararlandığımdan emin oldum. Çaktırmadan bakmaya devam ettim ve karımın o görüntüsü beni birden baştan çıkardı.

Tekrar TV’ye döndüm ama ara ara pozisyonu değişmeyen karıma bakmaya da devam ettim. Reklam arasında bir kez daha karımın bacaklarına ve tangasına baktım ve birden sertleştim. Bakmaya devam ederken karımın bakışlarımı yakaladığını ve gülümsediğini gördüm ancak bacakarasına baktığımı farketmediğini düşündüm. Tekrar TV’ye döner dönmez cep telefonumun titrediğini ve mesaj geldiğini farkettim. Mesaj karımdandı: – Bana baktığını gördüm. Hoşuna gitti mi gördüklerin? Hemen cevapladım: – Evet, çok hem de. Mesajı gönderdikten sonra baktığımda mesajımı gülümseyerek okuduğunu ve bir şeyler daha yazdığını gördüm ve daha da sertleştim ve tekrar tangasının göründüğü bacakarasına baktım. Aynı anda bir mesaj daha geldi karımdan: – Bana mı bakıyorsun yeni tangama mı? Birden yüzümün kızardığını hissettim ama cevap yazdım: – Nasıl anladın? Yazdıktan sonra karımın rastgele öyle oturmadığını ve özellikle tangasını bana göstermek için oturduğunu hissettim. Baktığımda hem oyununu oynadığını hem de cep telefonuyla ilgilendiğini ve bacaklarını daha da açarak daha iyi bir görüntü verdiğini ama bana bakmadığını gördüm.

Görüntü daha güzel olunca artık TV’ye bakmaz olmuştum. Karımın kırmızı kalpli pembe tangası bana bakıyordu! Telefonum mesaj uyarısıyla tekrar titredi: – Bir kadın sırlarını asla açıklamaz! Baktığımda bana baktığını ama bakışını kaçırıp oyuna döndüğünü gördüm. Ama bacakları hala aynı şekilde açık ve tangası görünüyordu. Karım taşını attıktan sonra eli masanın altına gitti ve tangasını kenara çekti ve yeni tıraşlı amı ortaya çıktı ve baktığımı görmek için de bana baktı. Gördüğümü farkedince de elini çekerek oyuna döndü. Görüntüden sikim daha da sertleşmiş ve boxerim ıslanmıştı. Sertliğimin farkedilmemesi için hafif kımıldadım ve TV’ye döndüm. El bittiğinde karımın masadan kalktığını ve iki dakika sonra döndüğünü gördüm. Masaya oturduğunda telefonu kurcaladı ve aynı anda telefonuma mesaj geldi: – Banyodaki beyaz bornozun cebine senin için bir şey bıraktım. Karıma baktığımda yüzündeki hınzır gülüşü yakaladım ve tuvalet bahanesiyle banyoya gittim. Kapının arkasındaki beyaz bornozun cebinde karımın pembe tangası duruyordu. Naylon ve likra karışımı yumuşak bir tangaydı. Pembe rengi üzerindeki kırmızı kalpler parlıyordu. Tanganın amına dokunan ve hala nemli olan kısmını burnuma götürdüm

Amının tangasına sinmiş kokusunu derince içime çektim ve amının ıslaklığını yüzümde hissettim. Hemen pantalonumu ve boxerımı indirdim ve karımın tangasını sikime sürtmeye başladım. Bu şekilde mastürbasyona başladıktan sonra tanganın karımın şişkin amcığını sardığını düşündüm ve amının güzel kokusunu burnumda hissettim. Gittikçe sertleşen sikim sonunda dayanamadı büyük bir basınçla ve etrafa bulaşmaması için sikimin başına tamamen sardığım karımın tangasına boşaldım. Tanga sırılsıklam olmuştu ve nefes nefese kalmıştım. Kendimi hemen toparladım ve tangayı ne yapayacağımı düşündüm. Çünkü likra ve naylon karışımı olmasından dolayı spermlerimi emmemişti. Tangayı gidene kadar belki biraz kurur diye tekrar bornozun cebine koydum ve ellerimi yıkayıp salona geri döndüm ve yerime oturdum. Hemen cep telefonum titredi, karımdı: – Tangam nerede??? Kendisine bakmadan cevapladım: – Spermlerimle ıslanmış olarak bıraktığın yerde. Hemen cevapladı: – Çok yaramazsın sen:) Zaten bunu senin için almıştım. Karımın tutkumu bilerek beni düşünmesi, kızışması ve rolünü oynaması hoşuma gitmişti. Aradan bir süre geçtikten sonra telefonun tekrar titrediğini hissettim ve aynı anda karımın masada olmadığını farkettim. Mesaja baktığımda multimedya mesajı olduğunu ve karımın amının dudaklarından ayrılmış resmi olduğunu gördüm. Karım banyoya gitmiş ve parmaklarıyla araladığı amının resmini göndermişti. Sikim tekrar sertleşti. Telefon tekrar titredi. Karım bu kez de ik parmağını soktuğu amının resmini göndermişti. Eteğinin dizine kadar inikti. Karım banyoda mastürbasyon yapıyordu. Tekrar titreyen telefona baktığımda karımın dili spermlerimle ıslanmış tangasını yalıyordu. Hemen cevap yazdım: – Sikişelim mi, neredesin? Cevap gelmedi hemen. Üç beş dakika sonra telefon tekrar titredi: -Kusura bakma, seni bekleyemedim. Çok güzeldi. Karım mastürbasyonu bitirmişti. Mesajdan hemen sonra göründü ve masadaki yerine geçti. Tekrar mesaj geldi: -Spermli tangayı giydim, çok ıslak. Eve gidip beni ıslak tangamla sikmek ister misin?? Bir süre sonra kalktık ve eve geldik.

Eve önden giren karım doğru yatak odasına gitti. Yanına geldiğimde tangasıyla yatakta yatıyordu. Hemen soyunup yatağa girdim. Bacaklarını açıp tangasını kenara çektim. Amı ıslaklıktan parlıyordu. Sertleşmiş sikimi hemen amına soktum. Çok ıslaktı. İçinde gidip gelmeye başlayınca karım inlemeye başladı: – Evet aşkım, sik amımı, bak ne kadar ıslağım. Yeni tangam güzel mi aşkım? Ne kadar çok boşalmışsın üzerine. Tekrar boşal tangama aşkım… Karımın bu sözleri beni daha da azdırdı. Ve içinden çıkıp sikimi karımın tangasına getirip boşalmaya başladım. Son damlasına kadar sikimi sıvazladım. Karımın tangası tekrar spermlerimden bembeyaz olmuştu. Karım tekrar inlemeye başladı: – Aşkım amımı yala! Tangasını kenara çekip karımın amını yalamaya başladım. İnlemeleri artan karım nefes nefese kaldı ve tiz bir çığlık attı. Boşalmıştı. Ben de ıslak ağzımla nefes nefese bir şekilde yanına uzandım. swap_pics@windowslive.com

~ tarafından hikayeturk Ekim 18, 2011.

Bir Cevap Yazın

 
Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

